Forum strona poswiecona grze slrr Strona Główna

 Szybki ale dokąłdny kurs skryptowania UWAGA DZIECINNIE ŁATWE

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Dafn
SRK team member
SRK team member



Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z gdyni

PostWysłany: Wto 21:56, 11 Lip 2006    Temat postu: Szybki ale dokąłdny kurs skryptowania UWAGA DZIECINNIE ŁATWE

Spis treści
1:kolor czerwony- jak dodawać Christys neon i interior pack
2kolor niebieski-przesówanie/ustawianie częsci
3:kolor zielony-sposoby otwierania sie drzwi cz.1
4:kolor czarny-sposoby owtwierania sie drzwi cz.2 (uwaga wymagana znajomosć wsyztkich poprzednich 3 podpunktów

mały tutek dla niedoświadczonych pragnacych mieć interior i neon pack w wozie otórz otwieracie plik main wozu i na samym końcem wklejacie to:::::

Cytat:
slot 0.075 0.020 0.000 0.000 -0.000 0.000 986 ; Neon_L
attach 0x0004CA88 1
compatible 0x00000006 986

slot -0.075 0.020 0.000 0.000 -0.000 0.000 987 ; Neon_R
attach 0x0004CA89 1
compatible 0x00000006 987

slot -0.382 -0.293 -0.789 0.000 -0.300 0.000 980 ; Pedals
attach 0x00040A7D 1
compatible 0x00000006 980

slot 0.000 0.000 0.000 0.000 0.000 0.000 981 ; Gauges
attach 0x00040B7D 1
compatible 0x00000006 981

slot 0.010 0.010 -0.290 0.000 -0.300 0.000 982 ; Knobs
attach 0x00040C7D 1
compatible 0x00000006 982

slot -0.000 -0.120 -0.100 0.000 -0.000 0.000 983 ; Antenna
attach 0x00040A88 1
compatible 0x00000006 983

slot -0.000 -0.000 -0.000 0.000 -0.000 0.000 984 ; Audio_box
attach 0x0004AA88 1
compatible 0x00000006 984

slot -0.002 -0.032 0.025 0.000 -0.000 0.000 985 ; Floormat
attach 0x00040D7D 1
compatible 0x00000006 985



musicie to wkleić ponad linijką eof która jestjakby zakończeniem pliku main.

w razie czego wystarczy ustawic maty i pedały i to wsio robimy to tą linijką

slot -0.002 -0.032 0.025 0.000 -0.000 0.000 985 ; Floormat
attach 0x00040D7D 1
compatible 0x00000006 985

odpowiednio kazde z pogrubionych slotów (są 3 jak zauwazyliscie) odpowiadają za ruch przedmiotu w płaszczyźnie XYZ czyli przód i tył lewo i prawo góra i dół i pokolei:
-0.002 -0.032 0.025 będziemy ustawiać to (jest to to pogrubione)
i pokolei
-0.002 -0.032 0.025 pogrubiona cześć tej linijki odpowiada za przesunięcie przedmiotu w lewo lub prawo (wystarczy dac minus lub jego nie dac i jakąś wartość np -0.002 zamienic na 0.123)
-0.002 -0.032 0.025 ta cześc linijki opowiada za przesówanie czesci w górę lub w dół
-0.002 -0.032 0.025[b] w tej czesci pogrubiony slot odpowiada za przesówanie części do przodu lub do tyłu


a jesli byscie chcieli zmienic sposób otwierania sie drzwi to jest łatwy sposób...
odnajdujecie w pliku main wozu np linijke drzwi prawych slot ten wygląda o tak
Cytat:
slot 0.738 -0.098 -0.098 0.000 0.000 0.000 23 ; FR_door
flap 0.845 -0.165 -0.751 0.000 1.000 0.000 0.000 0.000 1.000 0.000 1.134


interesuje was ta linijka
[b]flap 0.845 -0.165 -0.751 0.000 1.000 0.000 0.000 0.000 1.000 0.000 1.134


za sposób otwierania sie drzwi odpowiada pogrubiona częsć linijki
flap 0.845 -0.165 -0.751 0.000 1.000 0.000 0.000 0.000 1.000 0.000 1.134

aby uzyskać dzrwi w stylu motyla (tzw z angielska butterfly dors] wystarczy zamienic:
0.000 1.000 0.000 0.000 0.000 1.000 na:
1.000 1.000 0.000 0.000 0.000 1.000
a drugie drzwi tak samo tylko że minusa wstawić kolo tej jedynki , zresztą jesli amcie wóz w którym drzwi sie otwierają w taki sposób w jaki was interesuje, mozecie skrocic se męki bawienia sie z liczbami 1,-1 oraz 0 i poprostu krótko mówiąc zajumac skrypt odpowiadający za sposób owtwierania sie drzwi


natomiast jesli chcecie aby drzwi otwierały sie np zamiast do przodu to do tyłu to musicie zmienić też współrzędne (jak to powiecdział pewien sławny człowiek David_69) tzw wspólrzędne zawiasów Very Happy
odpowiada za to pogrubiona częśc slotu

flap 0.845 -0.165 -0.751 [b]0.000 1.000 0.000 0.000 0.000 1.000

i tu zabawa zaczyna sie od nowa od monotonnego przesówania i sprawdzania w grze jak to wygląda czyli robicie to tak jak na początku opiosywałem przesówanie mat

acha jescze mały edit pamiętajcie ze skrypty mzoecie przerabiać tylko przy wyłączonej grze i nie zapomnijcie porobic kopi zapasowych


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
djpatrol
SRK team member
SRK team member



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pochodzi Święty Mikołaj?

PostWysłany: Pon 21:24, 24 Lip 2006    Temat postu:

nom, przyda sie thx ;] a daj jeszcze parametry jak zrobic scicors doors (takie jak lambo) Ya winkles Pozdro!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dafn
SRK team member
SRK team member



Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z gdyni

PostWysłany: Pią 22:38, 28 Lip 2006    Temat postu:

-1.000 1.000 0.000 0.000 0.000 1.000 a na drugie -1.000 -1.000 0.000 0.000 0.000 1.000

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 2:42, 11 Mar 2007    Temat postu:

Christina Ricci Undressing!
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum strona poswiecona grze slrr Strona Główna -> Pomoc z skryptowaniem, RPK lub classami/Javami Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gBlue v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin