Autor |
Wiadomość |
Dafn
SRK team member
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z gdyni
|
Wysłany: Wto 21:56, 11 Lip 2006 Temat postu: Szybki ale dokąłdny kurs skryptowania UWAGA DZIECINNIE ŁATWE |
|
|
Spis treści
1:kolor czerwony- jak dodawać Christys neon i interior pack
2kolor niebieski-przesówanie/ustawianie częsci
3:kolor zielony-sposoby otwierania sie drzwi cz.1
4:kolor czarny-sposoby owtwierania sie drzwi cz.2 (uwaga wymagana znajomosć wsyztkich poprzednich 3 podpunktów
mały tutek dla niedoświadczonych pragnacych mieć interior i neon pack w wozie otórz otwieracie plik main wozu i na samym końcem wklejacie to:::::
Cytat: | slot 0.075 0.020 0.000 0.000 -0.000 0.000 986 ; Neon_L
attach 0x0004CA88 1
compatible 0x00000006 986
slot -0.075 0.020 0.000 0.000 -0.000 0.000 987 ; Neon_R
attach 0x0004CA89 1
compatible 0x00000006 987
slot -0.382 -0.293 -0.789 0.000 -0.300 0.000 980 ; Pedals
attach 0x00040A7D 1
compatible 0x00000006 980
slot 0.000 0.000 0.000 0.000 0.000 0.000 981 ; Gauges
attach 0x00040B7D 1
compatible 0x00000006 981
slot 0.010 0.010 -0.290 0.000 -0.300 0.000 982 ; Knobs
attach 0x00040C7D 1
compatible 0x00000006 982
slot -0.000 -0.120 -0.100 0.000 -0.000 0.000 983 ; Antenna
attach 0x00040A88 1
compatible 0x00000006 983
slot -0.000 -0.000 -0.000 0.000 -0.000 0.000 984 ; Audio_box
attach 0x0004AA88 1
compatible 0x00000006 984
slot -0.002 -0.032 0.025 0.000 -0.000 0.000 985 ; Floormat
attach 0x00040D7D 1
compatible 0x00000006 985 |
musicie to wkleić ponad linijką eof która jestjakby zakończeniem pliku main.
w razie czego wystarczy ustawic maty i pedały i to wsio robimy to tą linijką
slot -0.002 -0.032 0.025 0.000 -0.000 0.000 985 ; Floormat
attach 0x00040D7D 1
compatible 0x00000006 985
odpowiednio kazde z pogrubionych slotów (są 3 jak zauwazyliscie) odpowiadają za ruch przedmiotu w płaszczyźnie XYZ czyli przód i tył lewo i prawo góra i dół i pokolei:
-0.002 -0.032 0.025 będziemy ustawiać to (jest to to pogrubione)
i pokolei
-0.002 -0.032 0.025 pogrubiona cześć tej linijki odpowiada za przesunięcie przedmiotu w lewo lub prawo (wystarczy dac minus lub jego nie dac i jakąś wartość np -0.002 zamienic na 0.123)
-0.002 -0.032 0.025 ta cześc linijki opowiada za przesówanie czesci w górę lub w dół
-0.002 -0.032 0.025[b] w tej czesci pogrubiony slot odpowiada za przesówanie części do przodu lub do tyłu
a jesli byscie chcieli zmienic sposób otwierania sie drzwi to jest łatwy sposób...
odnajdujecie w pliku main wozu np linijke drzwi prawych slot ten wygląda o tak
Cytat: | slot 0.738 -0.098 -0.098 0.000 0.000 0.000 23 ; FR_door
flap 0.845 -0.165 -0.751 0.000 1.000 0.000 0.000 0.000 1.000 0.000 1.134 |
interesuje was ta linijka
[b]flap 0.845 -0.165 -0.751 0.000 1.000 0.000 0.000 0.000 1.000 0.000 1.134
za sposób otwierania sie drzwi odpowiada pogrubiona częsć linijki
flap 0.845 -0.165 -0.751 0.000 1.000 0.000 0.000 0.000 1.000 0.000 1.134
aby uzyskać dzrwi w stylu motyla (tzw z angielska butterfly dors] wystarczy zamienic:
0.000 1.000 0.000 0.000 0.000 1.000 na:
1.000 1.000 0.000 0.000 0.000 1.000
a drugie drzwi tak samo tylko że minusa wstawić kolo tej jedynki , zresztą jesli amcie wóz w którym drzwi sie otwierają w taki sposób w jaki was interesuje, mozecie skrocic se męki bawienia sie z liczbami 1,-1 oraz 0 i poprostu krótko mówiąc zajumac skrypt odpowiadający za sposób owtwierania sie drzwi
natomiast jesli chcecie aby drzwi otwierały sie np zamiast do przodu to do tyłu to musicie zmienić też współrzędne (jak to powiecdział pewien sławny człowiek David_69) tzw wspólrzędne zawiasów
odpowiada za to pogrubiona częśc slotu
flap 0.845 -0.165 -0.751 [b]0.000 1.000 0.000 0.000 0.000 1.000
i tu zabawa zaczyna sie od nowa od monotonnego przesówania i sprawdzania w grze jak to wygląda czyli robicie to tak jak na początku opiosywałem przesówanie mat
acha jescze mały edit pamiętajcie ze skrypty mzoecie przerabiać tylko przy wyłączonej grze i nie zapomnijcie porobic kopi zapasowych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
djpatrol
SRK team member
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pochodzi Święty Mikołaj?
|
Wysłany: Pon 21:24, 24 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
nom, przyda sie thx ;] a daj jeszcze parametry jak zrobic scicors doors (takie jak lambo) Pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dafn
SRK team member
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z gdyni
|
Wysłany: Pią 22:38, 28 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
-1.000 1.000 0.000 0.000 0.000 1.000 a na drugie -1.000 -1.000 0.000 0.000 0.000 1.000
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 2:42, 11 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Christina Ricci Undressing!
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|